I. СЕМЕСТРИАЛНИ ИЗПИТИ
1. Оценка от теоретична подготовка – средна оценка от теоретичната подготовка (текуща оценка) през изминалите семестри + оценка от теоретичен изпит.
- текущата оценка се оформя на базата на провеждани колоквиуми/семинари, включващи и тестова част.
2. Оценка от практическа подготовка – средна оценка от практическата подготовка през изминалите семестри + оценка от практически изпит
- при получена слаба оценка на практически изпит, студентът не се допуска до теоретичен изпит. Практическият изпит се повтаря по време на следващи изпитни сесии.
- при оценка по-ниска от „добър 4.00” и слаба оценка на теоретичното изпитване, практическият изпит се повтаря.
3. Крайна оценка – оформя се на базата на оценките от теоретичната и практическата подготовка. Тежестта на оценката от практическата подготовка се определя по решение на катедрата, в зависимост от спецификата на преподаването.
При слаба оценка на един от компонентите, изпитът се повтаря по време на следващи сесии.
СРОК ЗА ВЪВЕЖДАНЕ НА СИСТЕМАТА ЗА ОЦЕНЯВАНЕ – при започване на обучението по съответната дисциплина.
II. ЗАВЪРШВАНЕ НА ДЪРЖАВНИЯ СТАЖ
Успешно защитен пред комисия резултат от комплексен подход при лечение на пациенти.
СРОК ЗА ВЪВЕЖДАНЕ: от учебната 2021/22 година.
III. ДЪРЖАВНИ ИЗПИТИ
Оценката се основава на представянето по време на Държавния изпит.
Компоненти на оценката:
1. Тест по всяка от дисциплините.
- критерии за оценка на тестовото изпитване:
до 59% - слаб
от 60% до 69% - среден
от 70% до 79% - добър
от 80% до 89% - много добър
над 90% - отличен
2. Писмен/и въпрос/и, клинична/и задача/и и др., в зависимост от спецификата на преподаването.
3. Крайна оценка – средно-аритметична на оценките от отделните компоненти.
При слаба оценка на един от компонентите, изпитът се повтаря по време на следващи сесии.
СРОК ЗА ВЪВЕЖДАНЕ НА СИСТЕМАТА ЗА ОЦЕНЯВАНЕ – от учебната 2022/23 г.